2de dag naar San Francisco. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu 2de dag naar San Francisco. - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

2de dag naar San Francisco.

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

22 September 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vroeger dan gister naar de grote stad! Nu we weten hoe alles een beetje gaat hier in Amerika, gaat het vlot en is het iets relaxter. Vandaag waren we naar de Fishermansbay en daar vis gegeten. Er lagen heel veel zeehonden op docs en die hadden een drukte! Maakten ruzie en stonken op grote afstand! En dat voor dieren die in en uit het water gaan!
Al met al een relaxte dag. Ook reden we weer over de golden gate bridge. Er is een video van maar ik weet niet of iedereen dat kan openen. Ook dat ging niet lekker, heb die video maar op Facebook gezet.
Alles is hier groot! De porties, de wegen en ook het fruit! Zo mooi!

• 27 September 2015 - 09:51

Willy Wattimena:

Lieve Gerda & Frans,

Dank jullie, wel voor de reisverslag / foto's waar ik enorm van geniet.

Het fast food maaltijd ziet er vettig / niet aantrekkelijk uit. Dat sommige Amerikanen zo behulpzaam / beleefd zijn is in elke cultuur wel te vinden, wat ik jammer vind in NL, dat de beleefdheid op achteruit gaat, tegen ouderen begint men te jijen en jouwen, wat ik erg aan stoor !!! [ heeft in Amerika / Engeland zover ik weet geen enkel last van ]

Geniet van de tijd in Amerika.

Liefs, Will