Manhattan Beach - Reisverslag uit Manhattan Beach, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu Manhattan Beach - Reisverslag uit Manhattan Beach, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

Manhattan Beach

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

08 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Manhattan Beach

Manhattan Beach.

Vandaag weer eens een super relax dagje. Een dagje strand. Manhattan Beach deze keer. Heerlijk in de zee gezwommen, ik tenminste dwz......Door de woeste golven van mijn sokken gegooid! Kopje onder!Frans is meer een strand ligger! We zijn weer bij gebruind voor zover mogelijk. 77 F = 25 C
We kregen ook nog een stukje film? Er vloog een zeppelin over. En actie genoeg, de strandwacht reed met gillende sirene naar het wachterstorentje verderop en er was veel commotie op het strand daar. Maar gelukkig geen haai allarm! Na er 2.30 uur gingen we naar ons motel en hebben in het zwembad daar het zand eraf gezwommen. Nu zitten we lekker na te genieten en hebben voor de rest van onze reis de motels/hotels uitgezocht en geboekt. En morgen op naar San Diego!
Daar is het morgen 100 F = 37,78 C
Het was weer een heerlijke dag!
Gerda

• 08 Oktober 2015 - 12:49

Robert:

Wat een mooie reis maken jullie!!geniet er maar van samen.
    Groetjes uit Drachten (koud 12 gr.en af en toe regen)

• 08 Oktober 2015 - 17:36

Frans En Gerda Koek:

Dank jullie wel! We genieten inderdaad!

• 08 Oktober 2015 - 20:48

Ruben :

Jej is het daar zo heet? Boven de 35 graden? Naja, in elk geval lekker genoten!