San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

San Diego

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

09 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Na een mooie rit deels met zicht op zee, zijn we aangekomen in San Diego. Onderweg meer groen en veel palmen. We hebben nu ook ontdekt waarvoor de kleine bakjes in de kamers dienen. Niet voor tissues en watjes die gebruikt zijn, maar hiermee haal je ijsblokjes uit de ijsmachines die bijna overal aanwezig zijn, soms gratis, soms betaal je er voor. Heel handig!
Een namiddag en vooravond wandeling gemaakt in the old town van San Diego. Op een gezellig kroegterrasje Frans aan de margarita en ik een piña colada. Mexicaanse muziek op de achtergrond en zwoel, bijna nog te warm. Teruggekomen in ons verblijf voor een aantal dagen, eerst een douche genomen, ziezo een beetje afgekoeld. Ik had me vergist met dit motel....geen zwembad! Nu morgen dan maar naar het strand. Hoor net dat het in Nederland wel veel kouder is. Dat zal in november schrikken zijn! Moeten wij maar een beetje zon meenemen!

• 09 Oktober 2015 - 13:49

INGRID:

Hoi mam en Frans.

Superleuk om jullie belevenissen zo te lezen. Ik reageer niet elke keer, maar lees wel alles.
    Haast niet voor te stellen dat het daar nu zo warm is! Hier hebben we ook best veel mooie dagen gehad. Nu net een paar dagen met wat meer bewolking, maar de zon komt er weer aan. De temperatuur was steeds vrij hoog. 16-17 graden celsius in de middag. Nu is de voorspelling dat het flink kouder gaat worden de komende dagen, maar dus wel zonnig. Ik geloof rond een graad of 10. Ik ga de winterjassen maar opzoeken!

Blijf maar lekker genieten en leuke verhaaltjes en foto's plaatsen,

Groetjes MAIN

• 10 Oktober 2015 - 02:35

Frans En Gerda Koek:

Het was vandaag 100 graden farenheit dus 38 gr.celsius!