Strand toch maar niet!........ - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu Strand toch maar niet!........ - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

Strand toch maar niet!........

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

10 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Het was erg warm zelfs Frans zag het strand ook niet zitten. Dus werd het een museumdagje. Bilbaopark. Ook daar drukkend warm, maar gelukkig waren de musea koel. De foto's moeten het verhaal maar doen. We bezochten het natuur historisch museum met een expositie over de Maya cultuur. En het treinmuseum. Leuk maar nog niet af! Er liepen een paar hobbyisten rond die druk bezig waren met het ontwerp, wat wel heel autentiek was. En er was een grote plaquette met rijdende treinen met allerlei dieren, huisjes, dorpen,enz rondom.
Boven zagen we hoe één en ander gemaakt werd. Voor meer activiteiten hadden wij vandaag even geen puf meer.