2de dag San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu 2de dag San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

2de dag San Diego

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

11 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Dag 2 San Diego.
De trein,ofwel hier trolley genoemd, rijdt langs de belangrijkste plaatsen dus hebben we de auto laten staan en na 10 minuten lopen ben je bij het station. Met een dagpas kun je dan heel goed van A naar B.dus wij naar Seaport Village. Leuke kleine winkeltjes en warmmmmm! Eerst maar wat drinken in een hele grappige boekwinkel, klein en knus! Mooie stoeltjes, het deed erg Engels aan en dat klopt ook alhoewel er steeds meer souvenierswinkeltjes komen die het beeld veranderen. Jammer! We hadden 2 uur kunnen wachten op een boottripje met een ambfibieboot om zeehonden en dolfijnen te zien, maar daar hadden we geen puf voor. Bovendien hebben we deze vakantie al heel erg genoten van de zeetrip in Monterey. Weer met de trolley op naar het Gaslamp Quarter. En daar was een gezellige kroeg in het oude historische centrum. Een sangria voor mij en Frans een biertje van de tap. We aten er een taco bij! Echt vakantie zo. Daarna naar Hortonplaza. Een enorm groot winkelcomplex net zoiets als Hoog Cathereine. Frans vond het meer op een Kashba lijken maar dan duurder denk ik. En hier nu het 2de ijsje van deze vakantie......! Net even gedouchet nu relaxen en straks het oude dorp in om iets te eten. Ons dag ritme maar omgegooid want het is 'savond niet zo warm en heel gezellig. Ook hier veel daklozen, hoort bij toeristencentra en grote steden denk ik. De zeepjes en dergelijke die we in ieder motel krijgen verdeel ik af en toe onder deze mensen. Heb zakjes gemaakt en laat hier en daar wat liggen. Zo ook mijn oude gympen die ik niet meer nodig heb omdat ik nieuwe heb gekocht. Ik plaatste deze bij een afvalbak en floep binnen 2 minuten weg!
We hebben net lekker gegeten. Heel gezond, sla, tomaat, kip, bacon, mais en avocado alhoewel, ik die niet terug kon vinden! Natuurlijk weer eens veel te veel! Ik vraag een doggiebag, om weg te geven..... Zie ik niet een dakloze! Heb het weggezet bij de container waar gisteravond een nachtvlinder lege plasticflessen verzamelde. Hoop dat het goed terecht komt.
Zie net op het nieuws dat Obama hier was vandaag! Hebben we hem nou net gemist! En hij ons!

  • 12 Oktober 2015 - 21:30

    Astrid:

    Goed bezig met weggeven. Niks verspillen :)
    Geniet heerlijk verder ook van de warmte want hier is het heul errug koud!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Diego

Californië

Dinsdag vliegen we! Yes!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2015

Zion Canyon

27 Oktober 2015

Red Rock Canyon

26 Oktober 2015

Henderson

24 Oktober 2015

De lichtjes van Las Vegas

23 Oktober 2015

Death Valley
Frans en Gerda

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 8512

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 04 November 2015

Californië

Landen bezocht: