San Diego dag 3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu San Diego dag 3 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

San Diego dag 3

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

12 Oktober 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Dag 3 in San Diego,

Wederom bloedheet! Normaal is het hier nu 57 F maar nu tussen de 90 en 100 F dat is ook voor de mensen hier erg ongewoon! Gister waren we laat om te ontbijten met het gevolg 20 min. wachten bij Dennys!
Vanmorgen vroeger opgestaan en meteen aan de beurt.
Hetzelfde bestelt maar elke kok doet het zeker anders dus tja... Maar het smaakte prima.
We hadden een sterk plan. Met een tour mee om een en ander te bekijken. Om op te stappen in het open trolleybusje moesten we in the Old Town zijn en daar kun je naar toe lopen dus geen gedoe met de auto parkeren. Nu dat pakte goed uit, de chaufeur trapte het rijtuig op zijn staart en dat was fijn kregen we een lekker windje om onze verhitte kopjes! Onderweg mocht je uitstappen en later weer instappen maar we zaten lekker en hadden de meeste dingen al gezien. Alleen Coronado eiland was wel leuk maar als je weer in wilde stappen was het vaak: busje vol, dat zagen we onderweg steeds en het was veel te warm om 50 min. te moeten wachten. Dus zijn we blijven zitten. Bij het eindpunt secu start punt mochten we verder met de volgende rit, maar we hadden meer trek een een koud drankje en een lunch. Daar zat het erg lekker schaduw, beetje wind, koud drankje... Wat wil je nog meer?
Terug in ons motel siësta gehouden. Heerlijk relaxt, douchen rusten, senioren tempo. Nu straks een wijntje voor het slapen gaan en morgen naar Palm Springs. Daar is het niet minder warm maar we hebben wel een zwembad!
PS. Het eten was weg. Zie dag 2 ! Hoop dat het smaakte.