Henderson - Reisverslag uit Henderson, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu Henderson - Reisverslag uit Henderson, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

26 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Henderson

Henderson

In het mooie huis dat door Arnold & Karen voor ons allen ( Margo, Frans en ik, Karen en Arnold) geregeld was, is het heerlijk vertoeven. Niet meer zo bloody hot maar een aangename temperatuur. De bruiloft was fantastisch. Heel Amerikaans en anders maar erg mooi en feestelijk. De avond van te voren een familiediner met een paar vrienden, enkele genodigden en familie. Casual was het thema. Dat wisten we niet, dus eigenlijk waren we ietwat overdresst. Zoals we in Amerika al gewend zijn, veel te veel eten om op te kunnen. Maar de meeneem dozen werden aan het eind net zo gewoon geregeld! De dag van de bruiloft was Karen al vroeg naar de kapper en Arnold en Margo vertrokken later samen. Frans en ik gingen nog later naar de bruiloftlokatie. Een heel mooi hotel, in een schitterende omgeving. De trouwerij was buiten en het was een warme dag maar gelukkig zaten wij allen in de beschaduwde binnenplaats. Na de plechtigheid waren er hapjes en drankjes en ging het bruidspaar met de fotografe weg om mooie foto's bij het meer enz. te nemen. Er was muziek en er werd gedanst. Oeps dat voel ik nu nog.