Pasadena - Reisverslag uit Pasadena, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu Pasadena - Reisverslag uit Pasadena, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

Pasadena

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

17 September 2015 | Verenigde Staten, Pasadena

Dinsdagmorgen zijn we uit Lisse hotel de Duif vertrokken naar Schiphol. Koffers in de box gezet en daarna door de douane! Wat moeten we er vroeg zijn! Amerika vraagt meer contrôle dan andere Europese bestemmingen. Enfin in het vliegtuig, en na een lange reis van 11 uur kwamen we in Los Angeles aan. Wat zijn de stoelplaatsen in de economie class toch krap! Vooral als je een hele zware achteroverleunende man voor je hebt zitten! De verzorging is wel prima maar als je moet plassen van al dat drinken, is het 2 mensen laten opstaan en dan in de rij staan wachten! Toch maar priority boeken voortaan?

Dinsdag kwamen we 2 uur later in LA aan. Door het tijdsverschil 9 uur gewonnen. Met de shuttle naar hotel Hilton AirPort hotel en omdat het warm was een lekkere douche genomen. Om 6 uur een pizza besteld en onder het kijken van een rugby wedstrijd die pizza voor een deel opgegeten. De onderkant was nl pikzwart verbrand! En nog wel een tamelijk gepeperde rekening !
We waren wel moe en gingen dan ook niet zo laat naar bed, maar het slapen was wel een beetje raar om 4 uur werden we beiden klaar wakker! Gelukkig was er TV en ik had mijn E-reader mee.
Woensdag om 7 uur naar de ontbijtzaal, en de dame van het beheer verteld dat we geen pizza maar zouden bestellen omdat...... , de reactie was fantastisch, het ontbijt is op onze kosten! En een excuus van hier tot Tokio!
Met de shuttle bus terug naar de AirPort om daar de shuttlebus te nemen om onze huurauto op te halen. Een Dodge ! We hebben eerst maar eens wat rondgereden en zijn nu in een motel in Pasadena aangeland. Onderweg heerlijk gegeten! Maar nu eerst even relaxen en de jetlag verwerken. Morgen gaan we Los Angeles onveilig maken.