Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu Palm Springs - Reisverslag uit Palm Springs, Verenigde Staten van Frans en Gerda Koek - WaarBenJij.nu

Palm Springs

Door: Gerda

Blijf op de hoogte en volg Frans en Gerda

13 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Palm Springs

Zo, aangekomen in een oase in de woestijn. Onderweg 95 F dus na het inchecken ...zwemmen! Dat is wel een must hier want anders is het niet uit te houden. Nu zien we een lucht met wolken maar er valt niks uit en het blijft warm. Omdat we eind september het op één na laatste motel/ Inn zonder zwembad hadden geboekt, heb ik gisteravond die Inn geannuleerd, dat kan zo gemakkelijk met Booking.com, en nu gaan we dan 29 november naar het Sheraton! Wel iets duurder maar aan het bijna eind van de vakantie wil je toch ook wel wat luxe!
Onderweg geluncht in Dennys en ik had weinig trek dus 3 pancakes met ijs en aarbeien. Ik vroeg, waar zijn de pancakes?
Ha ha ha 3 kleine oliebolletjes en een berg ijs met 3 halve aardbeien in saus. Wel erg lekker hoor maar wist ik veel! Was wel genoeg maar eigenlijk een dessert! Weer wat geleerd.
Deze avond zijn we naar Johnny Costa geweest en meesterlijk lekker Italiaans gegeten. De lekkerste lasagna ever en evenzo gold dat voor mijn pizza! Frans maakte een foto, de ober zei dat kost je 5 dollar! Waarop ik antwoorde ik stuur die foto naar Europa zodat iedereen hier komt eten. Dat vond hij een heel goed idee! Waarop ik zei geef maar 5 dollar! Ha ha ha....!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Palm Springs

Californië

Dinsdag vliegen we! Yes!

Recente Reisverslagen:

28 Oktober 2015

Zion Canyon

27 Oktober 2015

Red Rock Canyon

26 Oktober 2015

Henderson

24 Oktober 2015

De lichtjes van Las Vegas

23 Oktober 2015

Death Valley
Frans en Gerda

Actief sinds 09 Sept. 2015
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 8531

Voorgaande reizen:

13 September 2015 - 04 November 2015

Californië

Landen bezocht: